יום רביעי, 23 בפברואר 2011

Desire (רצון) האויב הכי חזק שלכם


בספרו reality transurfing מתאר ואדים זילנד את ה"רצון" כדבר שמרחיק מאיתנו את המטרות שלנו, במילים פשוטות הם כמה שאתה רוצה יותר ככה יותר קשה שזה יגיע (זה יגיע בסופו של דבר אבל אחרי המאמצים)

ואדים זילנד אומר דבר פשוט ברגע שתורידו את החשיבות והרצון שלכם ממשהוא הוא יגיע הרבה יותר מהר ממה שחשבתם והרבה יותר בקלות, אתם רק צריכים כוונה אתם הולכים לקנות חלב בסופר מרקט אתם הולכים בידיעה שיש שם חלב וקל פשוט לקחת אותו ולקנות אותו אם לא יהיה להם חלב ביג דיל אתם הולכים למקום אחר וקונים אותו, האם היה פה "רצון" האם היתה פה תשוקה לא! היתה פה כוונה נטו שהובילה לפעולה. זה למה שגה נפולאון היל בספרו "חשוב והתעשר" שדיבר על תשוקה ורצון כגורם שנותם לכם דלק להגשמת המטרה, שוב אני לא אומר שלא צריך להיות רצון, צריך להיות כי אחרי הכל אתם רוצים הרצון צריך לבוא מתוך הנחה של חשיהות נמוכה לא משנה מה אתם רוצים לזכות באוסקר או להשיג דייט, הכל צריך להיות בחשיבות נמוכה.
לאחר מכן אתם משלבים את כח הכוונה ובסופו של דבר התוצאה באה לבד.

יש מה שנקרא כוונה פנימית שהיא בעצם מדברת על הרצון שלנו והדימיון היא לבדה לא תביא לכם את המטרה אלא רק הכוונה החיצונית והפעולות שהיא תגרור אחריה תתן לכם את התוצאה הרצוייה ברמה שאתם יודעים שהתוצאה תקרה לכם.

אם נשליך הכל על זוגיות אז אפשר לתאר את זה ככה: אני רוצה להכיר מישהיא (אני רוצה לקנות חלב בסופר)- זה לא סוף העולם אם אני לא אכיר מישהיא (אם לא אכיר עכשיו או במקום שאני נמצא אכיר במקום אחר או זמן אחר המשמעות היא נמוכה - אני יודע שיש שם מישהיא בשבילי (יש שם דוכן עם חלב)- אני עושה פעולה כלשהיא יוצא מהבית, יושב בבית קפה (אני הולך לסופר)- אני פוגש מישהיא (אני רואה את החלב)- המישהיא הזאת כבר שלי לקחתי את החלב. שוב אני לא מוריד חשיבות מהבחורה או עושה אותה פחות חשובה אלא מוריד חשיבות מהסיטואציה.

ממליץ מאוד על הספר (שלושה חלקים)בשביל הבנה יותר עמוקה כרגע אפשר להזמין אותו רק דרך אמאזון והוא באנגלית אבל שווה כל שקל. reality transurfing

תגובה 1:

  1. אין ספק שזו דרך מעניינת להסתכל על כל תהליך מציאת זוגיות. אני חייבת לציין שדווקא בפעמים בהם הכי פחות "חיפשתי" את זה, מצאתי אדם נפלא שאני יכולה לראות את עצמי בזוגיות עימו (בין אם לאו) ובפעמים שהייתי לחוצה לזוגיות כי בדיוק סיימתי קשר והרגשתי צורך למלא את החלל הזה, לא הכרתי אף אדם שמשך אותי.

    השבמחק