יום שישי, 1 ביולי 2011

להתחיל עם בחורה ברחוב כן או לא?

המאמר הבא הולך לשנות את חייכם אני לא מגזים הוא מאוד מורכב ומסובך אבל ברגע שתפנימו הכל לא יהיו לכם יותר בעיות עם נשים, מומלץ לחזור אליו כל כמה שבועות הדברים יראו יותר ברורים מפעם לפעם.

לאחרונה אני שומע מהרבה חברים שמתלוננים שאין להם איפה לצאת בשביל להכיר בחורות, הפאבים היום זה לא מה שהיה פעם וגם אין מסיבות טובות בעיקר לא לגילאי 30.
אני אומר להם ניסיתם פעם להתחיל עם בחורה ברחוב? כמובן שאני שומע את כל הפחדים שלהם: "מה פתאום" "זה קשה" "לא נהוג להתחיל עם בחורה ברחוב" אפילו פעם מישהו אמר לי שהוא מפחד להתחיל עם מישהי ברחוב כי אולי היא הולכת לפגוש את חבר שלה כל רגע.
עכשיו כל האמירות האלו מצויות אצל 90% מהאנשים זה טבעי. לדעתי לדבר עם בחורה שאתה לא מכיר ברחוב זה יכול להיות הזדמנות פז להכיר מישהי איכותית או סתם מישהי לקשר לא רציני ותחשבו ככה אם לא הולך אתם יכולים תמיד לעבור לבחורה הבאה.
ישנם כמה מחסומים פסיכולוגים שעוצרים אנשים מלהתחיל עם בנות ברחוב ברגע שנלמד לזהות אותם נוכל להיפטר מהם ולעבוד על עצמנו בצורה נכונה. בואו נתייחס אליהם אחד אחד:

-מחשבות קטסטרופליות- לפעמים אנחנו מדמיינים את הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לפני שאנחנו עושים פעולה כלשהי וכאשר אנחנו באים לעשות אותה אנחנו מרגישים משותקים, זה יכול להיות מחשבות כמו "אני אגמגם ולא יצא לי מלים הגיוניות מהפה"
"היא תצחק עלי או תעליב אותי" חבר שלה יבוא ויכניס לי מכות. עכשיו מהם הסיכויים שמשהוא כזה יקרה הסיכוי הוא כמה אחוזים בודדים ובכל זאת אנחנו מעדיפים להתעלם מה 97% שזה לא יקרה ומעדיפים לא לעשות כלום.

עכשיו גם אם אחד מהדברים האלו יקרו זה מצויין בשבילכם!! כי אז תראו שהמשהו הנורא הזה שחשבתם לא כזה נורא.. לדוגמא אם תגמגו קצת אז זה בסדר זה אפילו טבעי קבלו את זה שאתם לא מושלמים ותמשיכו לדבר אתם אנושיים. אם היא תצחק עליכם מעולה! זה רק יחזק אותכם לפחות ניסיתם ועכשיו תהיה לכם מוטיבציה להמשיך ולנסות הלאה כי המטרה שלכם היא שיפור עצמי ולא מה שאחרים חושבים עליכם.
עוד טיפ-לפני שאתם ניגשים לדבר עם בחורה דמיינו את המצב הרצוי שאתם מדברים ונהנים מהשיחה והבחורה מסמיקה וצוחקת .

-באים עם גישה לא נכונה- באים במטרה להשיג טלפון ו"להתחיל" אם אתם באים לבחורה בגישה שאתם צריכים ממנה משהוא היא תרגיש את זה ותדחה אותכם על השניה הראשונה כי אתם באים במצב של נזקקות. אתם צריכים לבוא עם גישה של אני עושה פעולות על מנת להשיג את המטרות שלי שהם : שיפור הביטחון שלי עם נשים, להכיר כמה שיותר בחורות עד שאמצא בחורה שמתאימה לי" עדיף לצמצם את המטרה למילה אחת כמו "כיף" או "מצויינות"

-פרסונה לא נכונה-מתקשר לטיפ שהזכרתי קודם אתם מדיימנים מצבים קטסטרופלים כי אתם נזכרים בעצמכם הישנים מהילדות אתם צריכים ליצור פרסונה חדשה על ידי אמירות חיוביות לגבי עצמכם וע"י כך שתדמיינו את "האני החדש" לדוגמא אחלוק איתכם את הפרסונה שלי מה שפעם הייתי עושה כאשר הייתי מדבר עם אנשים (לא רק נשים) לא הייתי נושם והייתי מקשיב לזרם המחשבות האוטומטי שעולה לי בראש שהוא ברוב המקרים היה שלילי. מה שאני עכשיו עושה זה ככה:
קודם כל אני תמיד תומך בעצמי ומשבח את עצמי על דברים חיוביים שאני עושה זה יכול להיות כל דבר מלבנות אתר ועד ללכת לקנות דברים בסופר. כל אמירה חיובית כזאת (בד"כ אני אומר משהוא כמו כל הכבוד לי") מחזקת את הפרסונה שלכם והבטחון שלכם ואתם מרגישים הרבה יותר טוב לגבי עצמכם.

מה שעוד הייתי עושה זה לדמיין את עצמי עם האישיות שאני רוצה לא לחשוב ולפנטז אלא ממש לראו את עצמי כבנאדם שמתבטא כמו שצריך מצחיק אוהב את עצמי וכו'. הייתי מזהה מישהיא שאני רוצה לדבר איתה בנתיים קופצות מחשבות של פחד הייתי פשוט מתעלם מהם והולך לדבר איתה. לפני שהייתי אומר משהוא הייתי לוקח נשימה (זוכרים הזכרתי לא הייתי נושם כמו שצריך) ומשחק את הדמות שאני רוצה שזה אחד שיש לו בטחון גבוהה רגוע מצחיק ונחמד בהתחלה זה מרגיש קצת לא טבעי אתם "משחקים" והמוח שלכם רוצה לברוח מהמצב כי הוצאתם אותו מאזור הנוחות חשוב להמשיך להיות רגועים ולהמשיך לעשות דברים שיהיו מנוגדים לפרסונה הישנה מה זה אומר? כמו שהזכרתי עם הנשימה או שאתם יכול לעשות קצת טיזין לבחורה ולרדת עליה באופן חברותי כמובן ולא פוגע אם היא תצחק עברתם את המגן הראשון שלה ומשם הכל יותר קל. בפרסונה הישנה שלי הייתי מייחס חשיבות רבה לשיחה עם בחורה והייתי מתנהג כאילו זה ראיון עבודה בשב"כ אז בפרסונה החדשה אני יותר קליל מצחיק מקבל את עצמי וכו'

לסיכום אספר לכם מקרה שקרה לי שקשור לשבירת פרסונה תראו כמה דבר מאוד קטן יכול להשפיע עליכם. הייתי בדרכי לאודישן בכפר סבא החלטתי לקחת אוטובוס מתחנה מרכזית בתל אביב עליתי לקומה האחרונה ישבו שם קבוצה של חיילות (אז הייתי בן 29) שאלתי אותם בטון ידידותי איפה הקו שמגיע לבית הספר רימון אחת החיילות הסבירה לי שהם נוסעות לשם ועוד מעט האוטובוס היה צריך להגיע עכשיו רציתי להמשיך את השיחה עם החיילת ולא ידעתי איך שמתי אוזניות ושמעתי שיר שאני מאוד אוהב היתה איתי גם גיטרה חשמלית והתחלתי לדמיין איזה כיף זה אם אתקבל לשם בתור גיטריסט והתחלתי לעשות תנועות של נגינה בלי גיטרה עכשיו הפרסונה הישנה שלי היתה נגד זה וניסתה לעצור אותי כי "אני אראה טיפשי אם אעשה תנועות כאלה" משום מה זרמתי ועשיתי מה שבא לי וראיתי שהיא מסתכלת עלי עכשיו ברגע הזה שברתי את הפרסונה אפילו אם זה היה משהוא קטן עליתי לאוטובוס ואוטמטית התיישבתי ליד החיילת דיברנו נהנו מהשיחה ולבסוף לקחתי גם טלפון. מה שקרה הוא ששברתי את הפרסונה הישנה והפרסונה החדשה נכנסה לתוקף לכן היה לי קל לדבר עם הבחורה.

אז אני מאחל לכם שאם יש לך פרסונה שאתם רוצים לשנות "תשברו" אותה כמה שאפשר והיא תעזור לכם להשיג את המטרות שלכם, כל מטרה אם זה להיות עשיר או שחקן קןלנוע אתם צריכים לעשות את השיניים הנחוצים בפרסונה זה לא להיות מישהוא אחר זה להיות אתם כמו שאתם רוצים. אז שהיה בהצלחה לכולנו

3 תגובות:

  1. אחלה מאמר ממש מפורט ונותן לך לחשוב על כיוונים נוספים בחיים,
    תודה

    השבמחק
  2. סחטיין כל הכבוד, אהבתי את הרעיון שאתה נותן שם
    בכלל כל מה שקשור לאיך להשיג חברה מתקשר מאוד ללהתחיל בכל מקום אפשרי ולא רק בפאב או אתר הכרויות...סחטיין
    http://www.pickherup.co.il/

    השבמחק
  3. אחלה מאמר מאוד עזר לי

    השבמחק